BMW M4 CS - динаміка і перевага

BMW M4 CS - динаміка і перевага

Підрозділ M GmbH представляє чергову ексклюзивну спецверсію - новий BMW M4 CS, який буде випущений обмеженим тиражем. Поява цієї новинки одночасно означає введення нової ієрархії спортивних моделей, що випускаються BMW M GmbH. Наступним кроком після стандартних моделей BMW M є автомобілі з пакетом Competition. Після них йдуть ще більш швидкі спецверсії CS, а на самій вершині знаходяться флагманські моделі, такі як BMW M4 GTS - купе з по справжньому гоночним характером, але при цьому повністю дозволене для експлуатації по дорогах загального користування. Новий BMW M4 CS з вираженими спортивними акцентами продовжує багаторічну традицію створення спеціальних версій М, яка почалася з появою в 1988 році BMW M3 Evolution (E30).

Мистецтво переваги в динаміці.

Підрозділ M GmbH представляє чергову ексклюзивну спецверсію - новий BMW M4 CS, який буде випущений обмеженим тиражем. Поява цієї новинки одночасно означає введення нової ієрархії спортивних моделей, що випускаються BMW M GmbH. Наступним кроком після стандартних моделей BMW M є автомобілі з пакетом Competition. Після них йдуть ще більш швидкі спецверсії CS, а на самій вершині знаходяться флагманські моделі, такі як BMW M4 GTS - купе з по справжньому гоночним характером, але при цьому повністю дозволене для експлуатації по дорогах загального користування. Новий BMW M4 CS з вираженими спортивними акцентами продовжує багаторічну традицію створення спеціальних версій М, яка почалася з появою в 1988 році BMW M3 Evolution (E30).

Високопродуктивний трилітровий двигун новинки на 10 к.с. могутніше, ніж такий же силовий агрегат моделі BMW M4 з пакетом Competition і розвиває 460 к.с. Передова технологія M TwinPower Turbo дозволяє M4 CS виконувати спринт з 0 до 100 км / год всього за 3,9 с. Максимальна швидкість M4 CS, оснащеного пакетом M Driver's Package вже в базовій комплектації, обмежена електронікою на позначці 280 км / ч. Завдяки двом турбокомпресорів з інтеркулером, безпосередньому упорскуванню палива High Precision Injection, системі регулювання висоти і тривалості відкриття клапанів VALVETRONIC, а також системі зміни фаз газорозподілу Double-VANOS двигун не тільки видає вражаючі потужність і крутний момент навіть на низьких оборотах, але і відрізняється високою ефективністю (витрата палива в комбінованому циклі складає 8,4 л / 100 км; викиди CO2 в комбінованому циклі: 197 г / км *).

Новий BMW M4 CS укомплектований семиступінчастою трансмісією M DCT з функцією Drivelogic. Ця просунута трансмісія має окремий масляний радіатор і дозволяє перемикати передачі як в автоматичному режимі, так і самостійно за допомогою підрульових пелюсток. Перемикання відбувається за частки секунди без переривання потоку потужності, при цьому найвища 7 передача використовується для мінімізації витрати палива під час затяжних поїздок по автострадах.

У підвісці нового BMW M4 CS використовуються ті ж технології, що і в підвісці M4 Купе з пакетом Competition. Важелі і тяги передньої і задньої підвісок дуже легкі, так як виготовлені з алюмінієвого сплаву. Це рішення дозволило знизити безпружинні маси і поліпшити керованість. BMW M4 CS вже в стандартній комплектації оснащений адаптивною підвіскою M, геометрія якої була додатково перенастроєна на користь оптимального балансу між характеристиками поведінки на треку і звичайних дорогах. Фінальні випробування новинки проводилися на найскладнішому тестовому треку в світі - легендарній «Північній петлі» Нюрбургринга. Рекордний час кола в 7 хв 38 с дозволяє M4 CS боротися на рівних з найсильнішими сучасними спорткарами.

Хороше зчеплення коліс з дорожнім покриттям при будь-яких умовах водіння забезпечує система динамічного контролю курсової стійкості DSC. Вона включає в себе режим M Dynamic, а також активний диференціал М. Адаптивна підвіска М, система динамічного контролю курсової стійкості DSC і активний диференціал М в парі з електромеханічним рульовим управлінням були ідеально оптимізовані відповідно до зрослими динамічними характеристиками нового BMW M4 CS. Водій може налаштувати роботу підвіски і рульового управління, виходячи зі своїх особистих переваг і побажань. Простим натисненням на спеціальну кнопку можна вибрати один з трьох режимів водіння - Comfort, Sport або Sport +. У той час як комфортний режим призначений для пересування по міських дорогах і невеликих поїздок, вибір спортивного буде правильним рішенням для любителів захоплюючих заїздів по звивистих заміських трасах. Режим Sport + дозволить відчути справжню швидкість, повністю розкрити здібності автомобіля і показати найкращий час на гоночному треку. При необхідності система динамічного контролю курсової стійкості DSC може миттєво скорегувати поведінку автомобіля, а при агресивному проходженні повороту забезпечити контрольоване ковзання.

Новий BMW M4 CS - природжений спортсмен, здатний довести свою перевагу на гоночному треку. У стандартній версії автомобіль комплектується легкосплавними дисками (передні - 9J x 19 "і задні - 10J x 20"), спеціально розробленими для даної моделі і поставляється разом з шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 (передні - 265/35 R 19, задні - 285 / 30 R 20). Завдяки асиметричному рисунку протектора досягаються максимальне зчеплення з покриттям як під час прямолінійного руху, так і на звивистих ділянках дороги, а також відмінна поперечна стійкість на високих швидкостях. Для моделі M4 CS також можна абсолютно безкоштовно замовити комплект шин Michelin Pilot Super Sport.

Інтер'єр нового BMW M4 CS створює захоплюючу атмосферу автоспорту. Легкі спортивні сидіння М можуть бути обтягнуті як шкірою, так і матеріалом Alcantara. З появою нового BMW M4 CS водієві не доведеться шукати компроміс між динамікою і комфортом. Вже у стандартній комплектації представлені автоматичний клімат-контроль, HiFi-аудіосистема Professional, налаштована під особливий характер новинки, і навігаційна система Professional.

Зовнішність нового BMW M4 CS також відображає по-справжньому спортивний дух автомобіля. Яскраві елементи передньої частини - ультрасучасні світлодіодні вогні головного світла і передній бампер з трьома секціями повітрязабірників. Подібне рішення в екстер'єрі допомагає збільшити потік повітря, що поступає і забезпечити краще охолодження як для двигуна, так і для зносостійких гальм М з чотирипоршневими супортами спереду і двохпоршневими ззаду. Характерний передній спліттер виконаний з міцних карбонових волокон. У парі з заднім дифузором і карбоновим спойлером на кришці багажника дана деталь покликана знизити підйомну силу і поліпшити аеродинамічні показники. Інноваційні задні ліхтарі, виконані на основі органічних світлодіодів OLED, ексклюзивно представлені на моделях M4 CS і M4 GTS. Передній сплитер, спойлер і задній дифузор поряд з довгим капотом з вуглепластика, характерною для купе спадаючої лінією даху, спортивними бічними дзеркалами М і широкими колісними арками створюють неповторний динамічний вигляд BMW M4 CS не тільки в русі, але і в статиці.

* Показники споживання палива і кількість шкідливих викидів залежать від типу шин